Наші телефони
(044) 235 9767
(050) 993 9226
(067) 993 9226
(093) 993 9226
Наша адреса: вул. Жилянська, 126, 2 поверх     Вокзальна, Університет
Графік роботи: Пн-Пт: 10:00 - 19:00; Сб: 10:00 - 16:00; Нд: за домовленістю
   
  • Допомога онлайн:

Сервісний центр "iRemont" надає гарантію клієнту на встановлені запчастини та виконану роботу. Строк гарантії на роботу, проведену сервісним центром "iRemont", складає 90 днів з моменту отримання клієнтом пристрою.

Гарантійне обслуговування розповсюджується на роботу та запчастини, які були використані в процесі ремонту пристрою, а не на весь пристрій.

Наприклад: iPhone 4S впав та розбилось скло. Скло замінили. Якщо під час гарантійоного строку зі склом буде щось не так, відповідно до гарантійних умов ми замінимо його безкоштовно. Якщо ж перестане працювати Wi-Fi — це не гарантійний випадок.

Якщо робота була виконана не для повернення функціональності, а для покращення зовнішнього вигляду пристрою (полірування, поклейка захисної плівки, чистка і т.д.), на ці роботи гарантія не розповсюджуєится. Однак якщо клієнт знайде будь-який дефект або явні невідповідності своїм очікуванням, ми виконаємо повтрону роботу безкоштовно.

Бувають випадки коли надати гарантію неможливо впринципі: після попадання вологи, після серйозного удару чи падіння, після ремонтів у інших сервісних центрах.

Наприклад: iPhone 4 впустили в дитячий басейн та відразу дістали. Апарат продовжував працювати, та через два тижні перестав включатися. Була проведена робота по відновленню ланцюгів живлення та зарядки. Телефон в робочому стані вернули клієнту. Через три тижні почались проблеми з мережею - це не гарантійний випадок.

Гарантія не розповсюджується на послуги встановлення операційної системи, прошивки та джейлбрейка.

Наприклад: iPad зробили джейлбрейк. Клієнт встановив сумнівний додаток із Cydia. iPad перестав загружатись та завис на логотипі яблучка - це не гарантійний випадок.

Гарантія також не розповсюджується на поломки що стались внаслідок:

порушення правил експлуатації, збереження та обслуговування описаних в посібнику користувача;

використання аксесуарів, не рекомендованих виробником для даного пристрою;

на пристрої, які мають ознаки втручання особами які не вповноважені сервісним центром "iRemont".

У випадку виникнення будь-яких питань з приводу гарантійних умов, будь ласка, зателефонуйте нам або скористайтесь формою зворотнього зв'язку.